Transport People Punten

Omdat we zo blij met je zijn hebben we iets extra's voor jou: De Transport People punten! Bekijk hieronder alle producten waar jij voor kan sparen. Bij vragen over de punten of voor je bestelling kan je bellen naar Wesley of Madelon via 0174 - 508 380. 

Belangrijk: Lees de voorwaarden onderaan de pagina goed door en lees welke regels er aan het puntensysteem verbonden zitten.

Let op: Door de overname van Transport People door Logistic Force zullen wij geen nieuwe producten meer kopen. Het kan dus zijn dat je een ander product moet bestellen wanneer dit bij ons op is.

 

Voorwaarden Transport People Punten

  1. Het puntensysteem werkt niet met terugwerkende kracht. We starten vanaf 01-07-2025.
  2. Alleen als je in dienst bent bij Transport People, kun je gebruikmaken van het Transport People Punten. Niet als je onder een payrollconstructie valt.
  3. Je spaart punten over alle gewerkte uren.
  4. Maandelijks ontvang je een mail met jouw huidige saldo. 
  5. Punten zijn niet inwisselbaar voor geld en kunnen alleen gebruikt worden voor producten binnen het aanbod van Transport People.
  6. Gespaarde punten zijn persoonlijk en niet overdraagbaar aan collega’s of derden.
  7. Heb je genoeg punten gespaard? Neem dan contact op met Transport People om je gewenste product te claimen.
  8. Het product ligt niet standaard bij ons op kantoor en moet vaak nog worden besteld. Je kunt het dus niet zomaar ophalen.
  9. Na akkoord bestellen wij het product en nemen we contact met je op zodra het binnen is of onderweg.
  10. Eerder ingewisselde punten worden van je totaalsaldo afgehaald.
  11. Gespaarde punten blijven onbeperkt geldig tijdens dienstverband.
  12. Heb je bij pensioen of overname nog punten over? Dan krijg je de kans om ze alsnog in te wisselen.
  13. Bij vertrek uit dienst (op eigen initiatief of die van ons), vervallen je resterende punten. 
  14. Bij langdurige ziekte blijven je punten bestaan, maar kunnen tijdelijk niet worden ingewisseld. In de tijd dat je ziek bent, worden geen punten gespaard.
  15. Ontvang je een product dat kapot is of niet goed werkt? Meld dit dan binnen 3 dagen bij ons. We zoeken samen naar een oplossing, zoals vervanging of reparatie. Meld je het later, dan kunnen we het niet meer omruilen.
  16. Sommige producten kunnen tijdelijk niet leverbaar zijn of beperkt beschikbaar – we zoeken dan graag samen naar een alternatief.
  17. Misbruik van het puntensysteem of fraude kan leiden tot uitsluiting van deelname.
  18. Transport People behoudt zich het recht voor om het puntensysteem, de voorwaarden en het productaanbod op elk moment aan te passen.